"کتاب فوت و فن کپی نویسی"
معرفی کتاب فوت و فن کپی نویسی

کپی نویسی به معنای ترغیب خواننده، بیننده یا شنونده به اقدام خاصی است و هنر آن در این است که محتوای نوشته شده به قدری جذاب باشد که مخاطب متوجه نشود در حال خواندن یک تبلیغ است. جیم ادواردز در کتابش به فوت و فن‌های کپی نویسی می‌پردازد و تأکید می‌کند که کپی نویسی فرایند سرهم کردن و ترکیب واحدهای سازنده است. کپی نویس باید به نیازهای مخاطب توجه کند و دلایل قانع‌کننده‌ای برای خرید ارائه دهد. این دلایل شامل مواردی چون کسب درآمد، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، رهایی از مشکلات و افزایش محبوبیت است. برای نوشتن کپی مؤثر، نویسنده باید به سؤالات کلیدی پاسخ دهد و به دنبال راه‌حل‌های خلاقانه باشد. در نهایت، کپی نویسی می‌تواند به تغییر زندگی و افزایش درآمد منجر شود.

(دانلود این کتاب رایگان است)